Náš mäkučký reklamačný poriadok

 
 
 

LULL LOUNGEWEAR

 
 
 
Home > Reklamačný poriadok > Náš mäkučký reklamačný poriadok
 

Náš mäkučký reklamačný poriadok

VÝMENA, VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU                                          


Vieme, že nakupovanie na internete môže byť niekedy neisté a nejasné, na www.lull.sk to však neplatí! 

V prípade potreby, Ti ponúkame rýchly a jednoduchý spôsob výmeny/vrátenia tovaru NA NAŠE NÁKLADY. Pri výmene na Tebou určenú adresu kuriér donesie správnu veľkosť a neželaný tovar odnesie naspäť k nám. Pri vrátení by sme Ťa chceli požiadať o zaslanie balíka poštou. Poštovné bude kompenzované do výšky 2,70 €, a to formou kreditu na ďalší nákup. 
 
U nás v Lull sa snažíme, aby Tvoje nakupovanie bolo, čo najjednoduchšie a preferujeme individuálny prístup. Preto, ak máš akékoľvek otázky týkajúce sa výmeny, vrátenia alebo reklamácie tovaru, radi Ti odpovieme v sekcii kontakt alebo na info@lull.sk.
Ak sa potrebuješ len uistiť ako to funguje, pomôže Ti sekcia nižšie:


Výmena tovaru
Na výmenu tovaru u nás neexistuje časové obmedzenie, ak máš dobrý dôvod, prečo chceš niečo vymeniť, radi Ti ho vymeníme aj po dlhšom časovom období. Ak teda potrebuješ vymeniť veľkosť, farbu, alebo produkt, ponúkame Ti rýchly spôsob výmeny. Za výmenu tovaru neplatíš poštovné a nový tovar Ti donesie kuriér, ak si vyberieš spôsob výmeny prostredníctvom Slovenskej pošty, daj nám vedieť, koľko Ťa stálo poštovné a my Ti ho budeme kompenzovať vo forme kreditu na ďalší nákup. Poštovné bude kompenzované do výšky 2,70 €. Daj nám vedieť, ako by sme Ti mohli pomôcť, a spoločne to vyriešime k Tvojej spokojnosti :) 


Vrátenie tovaru
Tovar je možné vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. S tovarom kompenzujeme aj poštovné, do výšky 2,70 €, ktoré si platila Ty, a to formou kreditu na ďalší nákup. Ak máš však dobrý dôvod, o ktorom nám dáš vedieť, táto lehota tiež nemá časové obmedzenie. Pri vrátení by sme Ťa chceli požiadať o zaslanie balíka poštou. Tovar doručený späť na našu adresu ideálne v pôvodnom obale, nesmie byť používaný, musí byť nepoškodený. Pri splnení vyššie uvedených podmienok Ti sumu zašleme prevodom na Tvoj účet v priebehu niekoľkých dní od vrátenia tovaru na našu adresu. Daj nám vedieť, ako by sme Ti mohli pomôcť, a spoločne to vyriešime k Tvojej spokojnosti :)


Reklamácie
Ak máš akékoľvek otázky ohľadne reklamácií daj nám, prosím, vedieť na info@lull.sk. Štandardne poskytujeme záručnú dobu 2 roky, celkovo však máme veľmi nízky počet reklamácií z dôvodu kvalitnej výroby, Tvoj pohodový nákup je nám však prvoradý. Teda ak máš niečo, čo by si chcela reklamovať, daj nám vedieť a my to vyriešime k Tvojej spokojnosti.


Adresa na vrátenie, výmenu a reklamácie tovaru: 
Lull Loungewear s.r.o.
Hollého 651
Šaštín- Stráže
908 41

Formulár pre vrátenie tovaru (Klikni pre stiahnutie formuláru v tvare PDF)