O Lull

 
 
 

LULL LOUNGEWEAR

 
 
 
Home > O Lull
 

Príbeh o mäkučkej značke

Príbeh Lull sa začal písať v roku 2010, keď sa naša dizajnérka a zakladateľka značky Zuzka rozhodla začať si plniť svoje sny o navrhovaní a následne v spolupráci so šikovnou krajčírkou vytvorili prvý produkt značky Lull. Bol to župan. Avšak nie obyčajný. Bol teplý, ale zároveň ľahký, príjemný na telo, štýlový, no pohodlný. O necelý mesiac sa vyrobilo prvých niekoľko dizajnov a tie si rýchlo našli svoje prvé majiteľky. To bol moment, kedy sa začala tvoriť filozofia značky Lull, „štýlových a zároveň pohodlných vecí na doma“. Lull však nezostalo len pri jednom produkte, a tak vznikli prvé pyžamá, župany, voľné dlhé tričká a legíny. Všetko oblečenie slúžilo na domáce využitie a tým bolo Lull jedinečné. 

Do roku 2013 sa Lull zúčastnilo na viacerých módnych veľtrhoch a obľúbenosť značky rástla zo dňa na deň. Produktová línia sa pomaly rozrastala, do tímu pribudli noví šikovní ľudia, avšak niečo tomu ešte chýbalo. A vtedy, jeden teplý jesenný deň, keď bol celý team Lull na prechádzke, prišla myšlienka vyrábať mäkučké veci nielen na doma. Po dlhom navrhovaní, skúšaní a šití bolo dielo na svete! Do kolekcie pribudli nohavice, mikiny, tričká a šaty, aby mohli byť príjemné chvíle ešte príjemnejšie. Značka Lull Homewear sa premenovala na Lull Loungewear a nastolila tak novú éru vo svojej mladej histórie. 

Rok 2014 patril medzi ďalšie míľniky pre našu firmičku. Lull si uvedomilo, že pre jeho ďalšie napredovanie bude nevyhnutné mať svoju vlastnú dielňu, čo znamenalo získanie slobody a nezávislosti v tvorbe a výrobe nových kolekcií. Nasledovali ďalšie inovácie a prišla aj prvá návšteva jedného z najväčších svetových veľtrhov vo svete módy, Premiere Vision v Paríži, kde sme nadviazali spoluprácu s renomovanými európskymi výrobcami látok. Naša dizajnérka si vždy dáva záležať pri výbere materiálov a veľtrh týchto kvalít jej ponúka presne to, čo tak dlho hľadala - najkvalitnejšie európske a svetové materiály - na jednom mieste. V Lull platí, že vybrané materiály musia byť nielen kvalitné a príjemné na dotyk, ale zároveň musia byť vyrobené v súlade s naším životným prostredím. Po splnení tejto podmienky sa cesta za dokonalým produktom zdala opäť bližšie. 

V roku 2015 sa dizajnová línia vyšplhala na 67 produktov a Lull neodmysliteľne patrí medzi obľúbené značky nielen v rámci slovenskej, ale aj českej nezávislej módy. 

Začiatkom roku 2016 predstavila značka svoju prvú kolekciu plaviek a začala pracovať aj s úplne novými materiálmi. Do produktovej línie tak pribudli nové typy produktov, ktoré boli určené aj na bežné nosenie. Medzičasom sa naša značka zaradila medzi 100 najlepších start-upov „Robíme to inak“ a takisto sa zúčastňuje aj rôznych kampaní, ktoré podporujú transparentnosť a poctivosť v módnom priemysle. Medzi poslednými to bola iniciatíva britského hnutia Fashion Revolution, ktoré prišlo s kampaňou “WhoMadeMyClothes”, ktoré malo za cieľ poukázať na pôvod výroby oblečenia.